  • Data: 2012-04-05 02:33:07
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > W rekaw niektorzy smarkaja ;]
    > Czasem warto zapytac mojego przyjaciela - Googla:
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Lipophobicity

    Jest gorzej. Niektórzy na takie ekrany nieświadowie naklejają jakieś
    badziewne folie.
    Porażka ;)
    A nie wybijesz takiemu z głowy, bo przecież tyle zapłacił za to cacko, że
    teraz jak z jajkiem...

    > Ja nie mam zadnych, po prostu tak napierajac na emejzingowosc duetu
    > WP/Nokii zachecasz mnie do wrzucania takich uwag.

    Ale ja mówiłem tylko o ekranie a ty szukasz dziury w całym.
    Wolisz rozkładać obudowę i wyrywać baterię, żeby wyciągnąć durnego sima? Ten
    tray to wcale nie jest głupie rozwiązanie. Żadna drama, że trzeba raz na rok
    użyć szpikulca.