  • Data: 2012-04-05 12:37:59
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-05 12:02, Skrypëk wrote:

    > Ale ja nie robię prasówek i nie udaję recenzenta. Ja tu przyszedłem
    > drażnić androidziarzy. Moje zachowanie nie usprawiedliwia twojego.
    > Zwłaszcza jak chcesz udawać obiektywnego.

    Jak mode byc obiektywny przedstawiajac subiektywne odczucia, jednak
    zawsze sa one poparte jakims argumentem. A ze nie dla kazdego minusem
    bedzie brak plusa...No coz kazdy sam podejmuje decyzje.

    > Wiadomo, że pięknie nie będzie. Chodzi o to, żeby słoneczne dni dało się
    > w ogóle korzystać z telefonu poza domem. Móc przeczytać kto dzwoni lub
    > esemsa a nie móc przeczytać to ogromna różnica.

    Dzisiaj z ciekawosci sprawdzilem jak wyglada ekran ze sloncem centralnie
    padajacym. Jest czytelnie, da sie napisac smsa, wybrac kogos z
    kontaktow. Jednak do czytania dluzszych tekstow ze stron z pewnoscia
    inaczej ustawilbym wzgledem slonca. Nie sprawdzalem tez czy automat dal
    maksymalne podswietlanie.

    > Nikt ci nie każe piać z zachwytu. Tylko zachować rozum przy wystawianiu
    > ocen.

    Alez to so moje oceny. Nie pisze ze samoled ma ekran do bani i jest
    beznadziejny. I juz.
    Pisze, ze porazka w samoledzie jest kasza pentilowa. Jesli kogos skloni
    to do zastanowienia to przed zakupem porowna do innych wyswietlaczy.
    Moze sie okazac, ze dla niego bedzie lepszym wyborem super lcd.

    > A naprawili?

    W SGS? Nie wiem, sprzedalem i przestalem sie interesowac, w Defy bylo to
    problem pierwszej partii.

    > Blondynki są ładniejsze niż łyse.

    No jesli masz tylko taki wybor, to ciezko jest sie spierac ;]

    > Na polskich pożalsiębóstwo portalach współtworzonych przez przygłupich
    > czytelników? Trudno powiedzieć, czy tam ktoś płaci za wypisywanie
    > głupot, czy ludzie są naprawdę aż takimi furiatami. Przecież te ich
    > recenzje to "porażka".

    Czy ostatni linki do youtuba pokazywaly kogos z Polski? Czy wczesniejsze
    dwie recenzje byly przeprowadzone przez Polakow?
    Bardzo czesto powoluje sie na uznane w swiecie mobilnym portale, ktore
    przetestowaly naprawde ogromna liczbe telefonow, chocby Engadget.