  • Data: 2012-04-05 10:26:59
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-05 02:14, Skrypëk wrote:

    > Przecież nie mówię, że najlepszy. Tylko że nie jest "taki se", tylko
    > jeden z lepszych. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    Nie wprowadzam, tylko przedstawiam moj punkt widzenia. A ze jestem
    wybredny...zwracam w ten sposob uwage potecjalnych nabywcow na cos co
    moze ich draznic. Na tej samej zasadzie wypunktowalem ostatnio
    problemy z moim SGS2 po update. Przypuszczam zatem, ze Ty bys ich nie
    zauwazyl lub nie przykladal do nich takiej wagi jak ja zrobilem.
    Wiesz, moje okreslenie SMOLEDA jako ekranu "takiego se" sa niczym przy
    Twoich ciaglych kalumniach pod adresem Androida. Ciagle wprowadzasz
    ludzi w blad piszac o urzadzeniach w zasadzie nieuzywalnych, brzydkich
    itd. W kazdym razie dluga liste stowrzyles i ni w zab nie pokrywa sie
    ona z moimi doswiadczeniami. To jakbys opisywal Androida za 400zl
    upranego z odwirowaniem. Jesli takie wlasnie sa Twoje androidowe
    doswiadczenia to byloby milo gdybys zamieszczal odpowiednia adnotacje
    jaki sprzet konkretnie oceniasz. Ja zas pisze wyraznie jaki sprzet
    oceniam i za co krytykuje.

    > Wierzę, że może mieć mniej wyraźną ziarnistość. Ale ją i tak wyraźnie
    > widać tylko przy jednolitych połaciach niektórych kolorów. Zdjęcia
    > wyglądają znakomicie na jednym i drugim, lepiej niż na laptopach.
    > Ale czy sprawdzałeś, jak wypada w słońcu? Nie interesuje mnie, co
    > wyguglałeś. Ja przy najbliższej okazji porównam.

    Tak, uzywalem, jest tak sobie. Podobnie zreszta jak N8 chwalona wlasnie
    za to, iz dobrze sobie radzi w sloncu. Jest czytelnie ale daleko do
    komfortu.

> [...]
    > (może się w końcu przejdę do jakiegoś iSpota. Ostatni raz byłem z 10 lat
    > temu w takim nieistniejącym już przybytku przy polibudzie, żeby pośmiać
    > się z myszek z jednym przyciskiem)

    > Wyznacznikiem czego? Żeby ustawić SGS2 jako próg ekranu dobrego, to
    > musiałyby istnieć lepsze. A przecież jest na topie, jak sam
    > potwierdzasz. Jeśli porównujesz trzy najlepsze ekranu na rynku, na
    > którym jest mnóstwo gorszych, to żaden z tych trzech nie jest "taki se".
    > Zwłaszcza że przy samych tylko wyblakłych LCD występuje ogromna
    > rozpiętość jakości. O taką rzetelność mi się rozchodzi.

    To ze na chwile obecna jest byc moze najlepszym ekranem nie oznacza, ze
    bede pial nad tym z zachwytu (wystarczy folia na ekranie ;])
    Pomijajac niezaprzeczalne zalety przydalaby sie nieco wyzsza
    rozdzielczosc przy tej wielkosci i zupelnie nowe rozwiazanie dla poprawy
    czytelnosci w sloncu, ale to problem wszystkich tego typu macanych
    telefonow.

    > Nie przeszkadzała przy korzystaniu ze słuchawek. Bez basów wtłaczanych
    > do ucha da się żyć. Natomiast na głośniku dźwięk był irytująco nieczytelny.

    No widzisz a mnie takie rzeczy irytuja. Dobry dzwiek ma komorka lub
    player za 100zl a tutaj takiego babola kazali przelknac nabywcom. I to
    nie chodzi tylko o Lumie; SGS mial problem z GPS, Defy z glosniczkiem itd.

    > Dla mnie nie spełnia :P

    To wlasnie jest kwestia gustu a Ty gotowy jestes z uporem lepszej sprawy
    przekonywac wszystkich, ze blondynki najladniejsze ;P

    > Ale najwięcej wypowiadasz się na temat takich, których na własne oczy
    > nie widziałeś.

    Czy musze sprobowac brazowej substancji na chodniku, zeby sie upewnic
    czy przypadkiem nie jest to czekolada? ;]
    Wystarczy, ze ktos komu z reguly za to placa zrobi to za mnie.
    Do tej pory rozwiazanie to sprawdzalo sie bardzo dobrze.