eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLaguna II - psujące się auto!? › Re: Laguna II - psujące się auto!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Laguna II - psujące się auto!?
    Date: Fri, 29 Jul 2011 11:04:37 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 77
    Message-ID: <j0u0jm$aie$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j0j926$2jo$1@news.onet.pl> <j0j9hg$2sq$1@inews.gazeta.pl>
    <j0je9c$k3e$1@news.onet.pl> <j0k1ff$m9p$1@news.onet.pl>
    <4e2dad25$1@news.home.net.pl> <j0m6lp$3pj$2@news.onet.pl>
    <j0m6ui$6oi$1@news.onet.pl> <j0meki$i9c$1@inews.gazeta.pl>
    <agnf5o1etkef$.164gdskxf0td5$.dlg@40tude.net>
    <j0od0g$rrq$1@inews.gazeta.pl> <j0odgf$61o$1@news.onet.pl>
    <j0oh2b$39h$1@news.dialog.net.pl>
    <qdn79vhixrcf$.iq9wpmxavs0o$.dlg@40tude.net> <j0oqj9$9ur$1@news.onet.pl>
    <j0p8r2$936$1@news.onet.pl> <j0pauc$i69$1@news.onet.pl>
    <j0pb6h$2ap$3@inews.gazeta.pl> <j0pbt6$l2d$1@news.onet.pl>
    <j0rnvm$2dv4$1@news.mm.pl> <j0rrcf$45k$1@news.onet.pl>
    <j0sd6n$2o8f$1@news.mm.pl> <j0tt6q$a6v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1311933878 10830 194.80.173.254 (29 Jul 2011 10:04:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jul 2011 10:04:38 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <j0tt6q$a6v$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388444
    [ ukryj nagłówki ]

    On 29/07/2011 10:06, Sebastian Biały wrote:
    > On 2011-07-28 21:24, Karolek wrote:
    >> To az dwa przypadki... za to usterek zwiazanych, czy to z czujnikami
    >> cisnienia w kolach (niby pierdola, ale jak jest to niech dziala)
    >
    > Bateria wytrzymuje około 10 lat. Nic dziwnego że LIIph1 właśnie mają
    > *teraz* z nimi problemy. Wymiana możliwa, ale to dłubanie, trzeba zdjąc
    > oponę a to nie jest specjalnie latwe "pod blokiem". Można też wyłączyć
    > choć przyznaje ze wymaga to troche dłubaniny ze względu na brak
    > normalnego softu. W kazdym razie problem może ogarnąć przeciętny amator.
    > Powinno być to nawet w zasięgu elektryków samochodowych od owijania
    > kabli tasma o ile mają czym zdjąć oponę.
    >
    >> , czy
    >> kartami, a raczej czytnikami, w ktorych lamia sie pewne drobne elementy,
    >> czesto uniemozliwiajac uruchomienie samochodu (zapewne o tym wiesz skoro
    >> znasz dobrze marke)
    >
    > Bzdura. Własnie miałem taki złamany. Nie uniemożliwiają. Po prostu
    > trzeba przytrzymac przycisk Start bo ten ulamany kawałek przytrzymuje
    > zasilanie za nas. Ponadto lamiący sie mały element plastikowy cieżko
    > nazwać elektroniką. Z takimi awariami poradzi sobie każdy.
    >
    >> , o silnikach dci i ich slawnych komunikatach
    >> injection fault
    >
    > Które wynikają w 80% z ułamamengo drutu czujnika położenia wału
    > (statystyka d znajomego z ASO). Bo - przyznaje - w gównianym miejscu
    > jest ...
    >
    > Zaryzykuje też że lepiej wiedzieć że masz coś zjeb... niż żyć w błogiej
    > nieświadomosci. Przyznaje jednak że komputer mógłby choć jakiś kod błedu
    > wyświetlić ...
    >
    >> , czy efektownych usterkach turbosprezarek
    >
    > Które to jako elementy czysto elektroniczne ... oh wait.
    >
    >> , konczacych
    >> czesto tez zywot silnika przy okazji
    >
    > *Każdy* turbo diesel może skończyć w taki sposób. Czy dci kończą tak
    > częsciej - nie wiem.
    >
    >> lub o lozyskach mcPhersonow
    >
    > Można w nim wymienić tranzyst.... oh wait.
    >
    >> takich pierdolach jak tandetne wykonanie elementow z tworzyw sztucznych
    >> przez litosc juz nie wspomne.
    >
    > Nie zauważam. 200kkm i wszystko na miejscu.
    >
    > Widzę że wytoczyłeś najcieższe działa (bateria czujnika ciśnienia i
    > łamiący się pizdyk w czytniku). Masz jeszcze jakieś wsparcie?


    A te konkretne statystyki awaryjności, które od dwóch dni uparcie
    ignorujesz i nie chcesz odpowiedzieć to też za mały kaliber? :)

    Możesz nawet sprawdzić, co się najczęsciej psuło w danym modelu.
    Odrobiłem zadanie domowe za ciebie i zrobiłem małe zestawienie:

    Laguna electrical 30.96%
    Passat electrical 10.47%
    Mazda 6 electrical 22.45%
    Accord electrical 9.09%
    BMW3 electrical 15.38%
    Vectra electrical 20.88%
    Audi A4 electrical 19.05%




    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: