-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Laguna II - psujące się auto!?
Date: Fri, 29 Jul 2011 11:04:37 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 77
Message-ID: <j0u0jm$aie$1@inews.gazeta.pl>
References: <j0j926$2jo$1@news.onet.pl> <j0j9hg$2sq$1@inews.gazeta.pl>
<j0je9c$k3e$1@news.onet.pl> <j0k1ff$m9p$1@news.onet.pl>
<4e2dad25$1@news.home.net.pl> <j0m6lp$3pj$2@news.onet.pl>
<j0m6ui$6oi$1@news.onet.pl> <j0meki$i9c$1@inews.gazeta.pl>
<agnf5o1etkef$.164gdskxf0td5$.dlg@40tude.net>
<j0od0g$rrq$1@inews.gazeta.pl> <j0odgf$61o$1@news.onet.pl>
<j0oh2b$39h$1@news.dialog.net.pl>
<qdn79vhixrcf$.iq9wpmxavs0o$.dlg@40tude.net> <j0oqj9$9ur$1@news.onet.pl>
<j0p8r2$936$1@news.onet.pl> <j0pauc$i69$1@news.onet.pl>
<j0pb6h$2ap$3@inews.gazeta.pl> <j0pbt6$l2d$1@news.onet.pl>
<j0rnvm$2dv4$1@news.mm.pl> <j0rrcf$45k$1@news.onet.pl>
<j0sd6n$2o8f$1@news.mm.pl> <j0tt6q$a6v$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1311933878 10830 194.80.173.254 (29 Jul 2011 10:04:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jul 2011 10:04:38 +0000 (UTC)
X-User: radnor
In-Reply-To: <j0tt6q$a6v$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388444
[ ukryj nagłówki ]On 29/07/2011 10:06, Sebastian Biały wrote:
> On 2011-07-28 21:24, Karolek wrote:
>> To az dwa przypadki... za to usterek zwiazanych, czy to z czujnikami
>> cisnienia w kolach (niby pierdola, ale jak jest to niech dziala)
>
> Bateria wytrzymuje około 10 lat. Nic dziwnego że LIIph1 właśnie mają
> *teraz* z nimi problemy. Wymiana możliwa, ale to dłubanie, trzeba zdjąc
> oponę a to nie jest specjalnie latwe "pod blokiem". Można też wyłączyć
> choć przyznaje ze wymaga to troche dłubaniny ze względu na brak
> normalnego softu. W kazdym razie problem może ogarnąć przeciętny amator.
> Powinno być to nawet w zasięgu elektryków samochodowych od owijania
> kabli tasma o ile mają czym zdjąć oponę.
>
>> , czy
>> kartami, a raczej czytnikami, w ktorych lamia sie pewne drobne elementy,
>> czesto uniemozliwiajac uruchomienie samochodu (zapewne o tym wiesz skoro
>> znasz dobrze marke)
>
> Bzdura. Własnie miałem taki złamany. Nie uniemożliwiają. Po prostu
> trzeba przytrzymac przycisk Start bo ten ulamany kawałek przytrzymuje
> zasilanie za nas. Ponadto lamiący sie mały element plastikowy cieżko
> nazwać elektroniką. Z takimi awariami poradzi sobie każdy.
>
>> , o silnikach dci i ich slawnych komunikatach
>> injection fault
>
> Które wynikają w 80% z ułamamengo drutu czujnika położenia wału
> (statystyka d znajomego z ASO). Bo - przyznaje - w gównianym miejscu
> jest ...
>
> Zaryzykuje też że lepiej wiedzieć że masz coś zjeb... niż żyć w błogiej
> nieświadomosci. Przyznaje jednak że komputer mógłby choć jakiś kod błedu
> wyświetlić ...
>
>> , czy efektownych usterkach turbosprezarek
>
> Które to jako elementy czysto elektroniczne ... oh wait.
>
>> , konczacych
>> czesto tez zywot silnika przy okazji
>
> *Każdy* turbo diesel może skończyć w taki sposób. Czy dci kończą tak
> częsciej - nie wiem.
>
>> lub o lozyskach mcPhersonow
>
> Można w nim wymienić tranzyst.... oh wait.
>
>> takich pierdolach jak tandetne wykonanie elementow z tworzyw sztucznych
>> przez litosc juz nie wspomne.
>
> Nie zauważam. 200kkm i wszystko na miejscu.
>
> Widzę że wytoczyłeś najcieższe działa (bateria czujnika ciśnienia i
> łamiący się pizdyk w czytniku). Masz jeszcze jakieś wsparcie?
A te konkretne statystyki awaryjności, które od dwóch dni uparcie
ignorujesz i nie chcesz odpowiedzieć to też za mały kaliber? :)
Możesz nawet sprawdzić, co się najczęsciej psuło w danym modelu.
Odrobiłem zadanie domowe za ciebie i zrobiłem małe zestawienie:
Laguna electrical 30.96%
Passat electrical 10.47%
Mazda 6 electrical 22.45%
Accord electrical 9.09%
BMW3 electrical 15.38%
Vectra electrical 20.88%
Audi A4 electrical 19.05%
--
Pozdrawiam,
Kamil
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.11 14:13 Karolek
- 29.07.11 15:53 kamil
- 29.07.11 16:11 Karolek
- 29.07.11 16:29 kamil
- 29.07.11 22:43 Sebastian Biały
- 29.07.11 22:57 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:00 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:32 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:37 kamil
- 29.07.11 23:39 kamil
- 29.07.11 23:39 kamil
- 29.07.11 23:43 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:45 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:49 kamil
- 29.07.11 23:50 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=