  • Data: 2013-07-08 14:31:08
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-06 13:32, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 05 Jul 2013 10:25:46 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)
    > Ale przeciez przez adres tez mozesz. Najzupelniej normalnie.

    Dla Ciebie to może być 'normalnie' :)

    > Pytanie czy w innych mozesz zadac punkt z mapy, bo np uwazasz ze ta
    > droga lepiej.

    Musiałbym sprawdzić takie szczegóły.

    > A potem zaczynasz narzekac. Ze ci kaze pojechac znacznie dalej, bo
    > trasa jest o minute krotsza. I przez platna autostrade. I wychodzi
    > dluzej. Ze nie zdaszasz pasa zmienic, bo za pozno mowi. Albo ze za
    > wczesnie i zapominasz. Albo ze za cicho, za glosno, czy ze ustawienie
    > glosnosci to na 10-tym poziomie menu.

    No dobra, trochę ponarzekałeś, AM pozwoli ci to wszystko poustawiać :)
    Mam przynajmniej taką nadzieję.

    > A jak ktos lubi Mostowice i okolice ? :-P

    Ja bardzo lubię i jw. Zresztą tam się zgubić samochodem zasadniczo nie
    da.

    > Bo to niejako dwie rozne sprawy.

    Nie bardzo - to wynika z natury tej funkcjonalności. Jeżeli Ty chcesz
    mieć tak dokładne informacje o ruchu, to niestety należałoby się
    zgodzić być również źródłem takich informacji.

    > Co mnie nawiasem mowiac w Androidzie wk* - jest tyle roznych praw
    > dostepu, ale ustawic nie mozna nic. Zgadzasz sie przy instalacji na
    > wszyskto lub nic.

    Nie korzystaj, kup iPhone :)

    > A androidy ponoc melduja ruch nawet jak klient nie korzysta z
    > nawigacji :-)

    Do tego wystarczy sam fakt posiadania włączonego telefonu,
    a teorie spiskowe to bardzo lubisz...