  • Data: 2013-07-08 14:54:54
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-08 14:25, J.F pisze:

    > Eee tam. Uzytkownik jak uzywa i raz przeczyta instrukcje to mu starczy.

    LOL - nie wiem jak zdefiniujesz 'używa' (jak pisałem nauczyć się
    obsługi czegoś nieintuicyjnego można), ale z natury rzeczy dostęp
    do pewnych funkcji nie powinien wymagać studiowana dokumentacji
    i przypominania sobie jak to było po 2 miesiącach.

    > Zmienia - inne tego nie maja.

    Nie zmienia - lubisz dużo funkcji i skomplikowany interfejs to kupiłeś
    sobie AM :)

    > Przeczytanie instrukcji tego nie naprawi :-)

    Tam nie trzeba czytać instrukcji, czy przypominać sobie po 3 miesiącach
    co się kryje pod konkretnym opisem, funkcją.

    > Ale przeciez zostanie. Dojedzie do celu, nie zna okolicy, skad ma
    > wiedziec ze zle poprowadzila ?

    Wiele cudactw widać gołym okiem. Zapewne jak nie zauważy niczego
    niepokojącego to uzna, że jest dobrze.

    > Czyli trzeba jezdzic z dwoma :-)

    Nie trzeba z dwoma, choć ja w ramach eksperymentów tak robiłem
    i nadal mi się zdarza :)

    > Ale kogo poprowadzila w kolko ?
    > Wysoce nieprawdopodobne w nawigacji - dobry algorytm wyznaczania drogi w
    > grafie tak nie zrobi, zly ... zawiesi sie :-)

    Poprowadziła znajomego, a co do algorytmu - nie pisz może o grafach
    i algorytmach, ponieważ różne rzeczy potrafiła już zrobić. Najwyraźniej
    problem leżał w implementacji, a zły algorytm niestety niekoniecznie
    kończy działanie poprzez zawieszenie systemu - częściej generuje błędne
    wyniki.

    > Roznie z tym bywa w roznych produktach.
    > A AM pokazuje od razu wojewodztwo i powiat.

    A ktoś pisał, że tego nie robi?