  • Data: 2013-07-08 16:10:26
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-07-08 14:25, J.F pisze:
    >LOL - nie wiem jak zdefiniujesz 'używa' (jak pisałem nauczyć się

    Normalnie, wsiada do auta, przynajmniej raz na miesiac nawi wlacza,
    trase ustala, skoro to takie istotne dla niego.

    >obsługi czegoś nieintuicyjnego można), ale z natury rzeczy dostęp
    >do pewnych funkcji nie powinien wymagać studiowana dokumentacji

    dokumentacje akurat do kazdego wyrobu warto przeczytac, bo moga tam
    byc rzeczy istotne, albo przydatne.

    >i przypominania sobie jak to było po 2 miesiącach.

    Ale pamietania wymaga tylko jedno: normalnie wybierasz adres. A potem
    program sie pyta co z nim zrobic.

    >Nie zmienia - lubisz dużo funkcji i skomplikowany interfejs to
    >kupiłeś
    >sobie AM :)
    >Tam nie trzeba czytać instrukcji, czy przypominać sobie po 3
    >miesiącach
    >co się kryje pod konkretnym opisem, funkcją.

    Bo tej funkcji po prostu nie ma. A ja ja lubie taka funkcje, wiec nie
    moge pochwalic nawigacji z "prostym interfejsem" :-)

    >Nie trzeba z dwoma, choć ja w ramach eksperymentów tak robiłem
    >i nadal mi się zdarza :)

    Normalny czlowiek tak nie robi :-P
    Ale rozumiem - tez czasem eksperymentuje :-)

    >Poprowadziła znajomego, a co do algorytmu - nie pisz może o grafach
    >i algorytmach, ponieważ różne rzeczy potrafiła już zrobić.
    >Najwyraźniej
    >problem leżał w implementacji, a zły algorytm niestety niekoniecznie
    >kończy działanie poprzez zawieszenie systemu - częściej generuje
    >błędne
    >wyniki.

    No ale w wyszukiwaniu zrobil petle ... i dlaczego mialby przestac ?
    Powinien wyszukac druga petle, potem trzecia, czwarta ... az madry
    programista ustawi jakis limit krokow czy czasu, albo stos sprawdzi.
    Ale wtedy bedzie blad a nie trasa :-P

    Predzej znajomy nie/skrecil tam gdzie potrzeba, wyliczyla trase na
    nowo i poprowadzila w to samo miejsce.

    >A ktoś pisał, że tego nie robi?

    A ktos pisal "przeciez wszystkie tak robia" ?
    Bo jak nie, to sa i nawigacje gorsze niz AM, mimo ze maja prosty i
    intuicyjny interfejs :-P

    J.