  • Data: 2013-07-08 18:13:44
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-08 16:10, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Normalnie, wsiada do auta, przynajmniej raz na miesiac nawi wlacza,
    > trase ustala, skoro to takie istotne dla niego.

    A jak kwalifikujesz 'istotność'? Jeździ powiedzmy codziennie dookoła
    komina i navi nie jest potrzebne. Czasem się trafi jazda w nieznane,
    (albo i jako tako znane) i potrzebuje coś tam skrobnąć w navi.
    Sorry, mało kto będzie będzie do dokumentacji zaglądał - to ma być
    proste, czytelne i intuicyjne.

    > dokumentacje akurat do kazdego wyrobu warto przeczytac, bo moga tam byc
    > rzeczy istotne, albo przydatne.

    Dobre rady cioci Ady - jak pewnie wiesz, w dokumentacjach takich
    wyrobów to się szuka konkretnych rzeczy, które są bardzo rzadko
    potrzebne. Ciężko to też ze sobą zabierać w trasę :)

    > Ale pamietania wymaga tylko jedno: normalnie wybierasz adres. A potem
    > program sie pyta co z nim zrobic.

    Podajesz sposób jak spróbować zapamiętać metodę na wprowadzenia tego
    o czym pisałem - to nie to samo co intuicyjność interfejsu w tej
    materii.

    > Bo tej funkcji po prostu nie ma.

    A może jest?

    > A ja ja lubie taka funkcje, wiec nie
    > moge pochwalic nawigacji z "prostym interfejsem" :-)

    Cóż, tak naprawdę to raczej nie dyskutujemy o gustach.

    > Normalny czlowiek tak nie robi :-P

    A gdzie ja pisałem, że jestem 'normalny'?

    > Ale rozumiem - tez czasem eksperymentuje :-)

    Tylko zdaje się nie rozumiesz potrzeb ludzie 'normalnych'.

    > No ale w wyszukiwaniu zrobil petle ... i dlaczego mialby przestac ?
    > Powinien wyszukac druga petle, potem trzecia, czwarta ... az madry
    > programista ustawi jakis limit krokow czy czasu, albo stos sprawdzi.
    > Ale wtedy bedzie blad a nie trasa :-P

    Hmmm, a skąd sobie przyjąłeś uproszczenie, że w 'kółko' to znaczy
    zapętlenie wycieczki po grafie?

    > Predzej znajomy nie/skrecil tam gdzie potrzeba, wyliczyla trase na nowo
    > i poprowadzila w to samo miejsce.

    Jak mógł skręcić tam gdzie trzeba, skoro tam nie było drogi, którą by
    się dało jechać?

    > A ktos pisal "przeciez wszystkie tak robia" ?

    A ktoś tak pisał?

    > Bo jak nie, to sa i nawigacje gorsze niz AM, mimo ze maja prosty i
    > intuicyjny interfejs :-P

    Raczej nie obronisz poważnych wad AM przez sugestie, że są inne
    nawigacje, które w pewnych punktach mogą być gorsze od AM.