  • Data: 2013-07-08 14:25:55
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    W dniu 2013-07-06 14:41, J.F. pisze:
    >Dziękuję za piękne potwierdzenie czytelności i intuicyjności
    >interfejsu AM (czyli braku powyższych).

    Eee tam. Uzytkownik jak uzywa i raz przeczyta instrukcje to mu
    starczy.

    Przy czym jak pisalem - wiele innych nawigacji tez sie okazuje
    nieintuicyjnych.

    >To niczego nie zmienia - Ty lubisz, Tobie pasuje.

    Zmienia - inne tego nie maja. Przeczytanie instrukcji tego nie naprawi
    :-)

    >Jeżeli zostanie dobrze poprowadzony to nie będzie narzekał. Do tego
    >nie
    >są potrzebne logi itd.

    Ale przeciez zostanie. Dojedzie do celu, nie zna okolicy, skad ma
    wiedziec ze zle poprowadzila ?

    >Wiele rzecz widać gołym okiem, a często
    >wystarczy użyć innej nawigacji by stwierdzić, że prowadzi zwyczajnie
    >źle.

    Czyli trzeba jezdzic z dwoma :-)

    >O, wystarczy jak poprowadzi parę razy w kółko - do tego nawet moej
    >żwirowni nie trzeba.

    Ale kogo poprowadzila w kolko ?
    Wysoce nieprawdopodobne w nawigacji - dobry algorytm wyznaczania drogi
    w grafie tak nie zrobi, zly ... zawiesi sie :-)

    >Jak ktoś źle wybrał cel to już inna sprawa.
    >A masz z tym jakiś problem?

    Roznie z tym bywa w roznych produktach.
    A AM pokazuje od razu wojewodztwo i powiat.

    J.