  • Data: 2013-07-08 18:47:59
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-07-08 16:10, J.F pisze:
    (...)

    >A jak kwalifikujesz 'istotność'? Jeździ powiedzmy codziennie dookoła
    >komina i navi nie jest potrzebne. Czasem się trafi jazda w nieznane,
    >(albo i jako tako znane) i potrzebuje coś tam skrobnąć w navi.

    Mozna cale zycie jezdzic i nigdy trasy nie zdefiniowac,
    ale jak ktos potrzebuje, to po pierwszym razie zapamieta.

    >Dobre rady cioci Ady - jak pewnie wiesz, w dokumentacjach takich
    >wyrobów to się szuka konkretnych rzeczy, które są bardzo rzadko
    >potrzebne. Ciężko to też ze sobą zabierać w trasę :)

    Akurat opis do AM jest dosc sensowny, przyzwoicie dlugi, i nie mowie
    aby zabierac i szukac w trasie, tylko przeczytac co nasz nowy nabytek
    potrafi.

    >A może jest?

    Nie ma. A jesli jest, to widac bardzo nieintuicyjny interfejs :-)

    >Tylko zdaje się nie rozumiesz potrzeb ludzie 'normalnych'.

    Potrzeby ludzi "normalnych" sa zazwyczaj zaspokojone dobrze.
    Przeciez wystarczy wylaczyc trasy, normalny czlowiek ma jeden cel,
    potem wprowadzi drugi i pojedzie :-)

    [...]
    >Hmmm, a skąd sobie przyjąłeś uproszczenie, że w 'kółko' to znaczy
    >zapętlenie wycieczki po grafie?

    A co znaczy ?

    >Jak mógł skręcić tam gdzie trzeba, skoro tam nie było drogi, którą by
    >się dało jechać?

    No ale tak sie zachowa kazda nawigacja, jak bedzie miec blad w mapie.
    Akurat w AM jest "blokada drogi".

    >Raczej nie obronisz poważnych wad AM przez sugestie, że są inne
    >nawigacje, które w pewnych punktach mogą być gorsze od AM.

    No coz, jakos tak mimo wielu roznych mozliwych nawigacji, ciagle
    najczesciej odpalam AM.
    I tych "powaznych wad" jakos nie zauwazam.

    Owszem, roznie bywalo, szczegolnie dawniej ... ale z ktora nie bywalo
    roznie ?

    J.