  • Data: 2013-07-08 15:17:10
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <n...@w...pl> wrote in message
    news:krea57$a19$1@node1.news.atman.pl...

    > Tylko trzeba wiedzieć, pamiętać. Jak pisałem od początku - interfejs
    > jest nieczytelny i nieintuicyjny. To mi pięknie udowadniacie pisząc,
    > że się da zrobić to o co pytam :)

    Udowadniamy, że skoro wpisałeś cel podróży, to wiesz, jak wpisać Via...
    Ja się zgadzam, że interfejs jest do kitu, ale akurat wpisanie punktu
    pośredniego jest oczywiste dla kogoś, kto wpisał Cel - bo dokładnie tak
    samo...

    > Piszesz raz, a podajesz 'parę razy' :)

    Kwestia definicji "malin" :-P Przejazdu przez przystanek nie traktuję jako
    "w maliny"

    > Cypru też nie ma :)

    Hmmmm... aż sprawdzę, bo nie pamiętam, czy po Cyprze jeździłem z Nokią, czy
    AM.
    Sycylia natomiast jest, bo jak na Malcie zrobiłem "zoom out", to drogi na
    Sycylii się pokazały.

    > Nie znasz dnia ni godziny ;)

    Nokia Maps rulez! Sprawdziły się m.in. na Flilpinach, w Egipcie, w
    Bangkoku...
    Oczywiście też zdarzają się babole - gdzieś mi proponowało skok z wiaduktu
    na jezdnię 'piętro niżej', ale w końcu GPS nie jest dla idiotów....

    I mają całkiem niezłą bazę POI, więc często nie trzeba wpisywać adresów,
    tylko np. nazwę muzeum albo zamku (sprawdzone nad Loarą :-)

    --
    Axel