  • Data: 2013-07-08 19:49:20
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-08 18:47, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Mozna cale zycie jezdzic i nigdy trasy nie zdefiniowac,
    > ale jak ktos potrzebuje, to po pierwszym razie zapamieta.

    Jak praktyka pokazuje nie jest prawdą powyższe.

    > Akurat opis do AM jest dosc sensowny, przyzwoicie dlugi, i nie mowie aby
    > zabierac i szukac w trasie, tylko przeczytac co nasz nowy nabytek potrafi.

    O tym co potrafi to można poczytać w materiałach reklamowych - potrafi
    wszystko. Tylko później przychodzi pytanie jak to zrobić jak zajdzie
    potrzeba. Tylko nie pisz, że dokumentacja jest w pdf-ie w navi.
    Oczywiście, możemy się doktoryzować z instrukcji i później wiedzieć, że
    to co nam się wydaje jest czymś innym i zupełnie gdzie indziej. Po
    jakimś czasie zapomina się takie rzeczy.

    > Potrzeby ludzi "normalnych" sa zazwyczaj zaspokojone dobrze.

    Jakoś tak nie w AM.

    > Przeciez wystarczy wylaczyc trasy, normalny czlowiek ma jeden cel, potem
    > wprowadzi drugi i pojedzie :-)

    Ma cel i ewentualnie chciał wstawić 'via'. Niestety nie ma takiego
    przycisku jak chyba w całej reszcie nawigacji. O reszcie intuicyjności
    to już trochę sami napisaliście :)

    > [...]
    >
    > A co znaczy ?

    W kółko.

    > No ale tak sie zachowa kazda nawigacja, jak bedzie miec blad w mapie.

    Jakoś tak niespecjalnie - szczególnie z tymi błędami :)

    > Akurat w AM jest "blokada drogi".

    Coś tam napisali o klikaniu w mapę, otwieraniu menu kontekstowych
    i jest niedostępności w trybie prostym (cokolwiek by to miało
    znaczyć) :) Czytanie tego jest zapewne fascynującym zajęciem.
    Prędzej człowiek 'oleje' wskazówki/wyłączy i pojedzie na znaki.

    > No coz, jakos tak mimo wielu roznych mozliwych nawigacji, ciagle
    > najczesciej odpalam AM.

    A ja wręcz przeciwnie, ponieważ jest coraz gorzej w stosunku do
    konkurencji i mam dziwne wrażenie, że nawet do niej samej z
    wcześniejszych okresów 'ewolucji'.

    > I tych "powaznych wad" jakos nie zauwazam.

    To się ciesz, zresztą jak czytam to w zasadzie w ogóle wad AM nie
    zauważasz. Ma jak ma i Tobie to odpowiada. Ja tam zauważyłem
    jakiś czas temu np. dziwne braki w Asystencie Pasa Ruchu w stosunku
    do konkurencji.

    > Owszem, roznie bywalo, szczegolnie dawniej ... ale z ktora nie bywalo
    > roznie ?

    Jw. - jakoś sobie nie przypominam, by z innymi było tak różnie jak z
    AM. Jeden z lepszych numerów to próba jazdy chyba do Kalisza z
    dowolnego miejsca w Polsce :) O ostatniej grubej wtopie z trybem
    ciężarowym to nawet nie wspominam.