  • Data: 2011-10-24 21:41:56
    Temat: Re: Komputer do pracy do minus 12 stopni - da rade?
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-24 18:45, fReLuZ pisze:
    > A wiec czy zwykly laptop bedzie mogl ciagle pracowac w temperaturze do
    > minus 12 stopni?
    >
    > -Aby to umozliwic zastosowany zostanie dysk SSD
    > -Obsluga poprzez ekran dotykowy

    Z własnych doświadczeń - komputer dobre pracował w temperaturze -4*c
    przez cała dobę. Ba, nawet mu to służyło. Jednak warto schować taki
    komputer w jakieś termoodporne niepalne pudełeczko. Wtedy ciepło jego
    pracy go ogrzeje.

    Ja stosowałem zwykłe dyski, flash nie stosowałem ze względu na to ze
    wahania temperatury mogą szlag trafić dane.