  • Data: 2011-10-25 12:26:48
    Temat: Re: Komputer do pracy do minus 12 stopni - da rade?
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnjad48v.nqb.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > Taki stary grzejący się skaziak byłby tu akurat zaletą. :)

    Ma jakieś znaczenie interfejs, czy może piszesz o takim NAPRAWDĘ starym? :)
    Aż muszę najbliższej zimy spróbować, choć kiedyś jakiegoś rzęcha pakowałem
    do zamrażarki, odmawiał współpracy, aż sie trochę rozgrzał (choć na obudowie
    jeszcze było trochę szronu)... ale może mi się uda jakiegos rozgrzanego, na
    zimno zimą wystawić i zobaczyć, co będzie...? Miałem dyski, co w pokoju
    grzały mi się powyżej 50oC :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)