  • Data: 2020-10-01 14:47:15
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAC4988DC1E3DFbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Normalnie, jakby sie cała woda roztopiła i rowno przykryła kule
    >ziemska...
    Antarktyda i pare wysokogorskich lodowcow ?
    Bo Arktyka to juz nie.

    >W rowie marianskim juz jest woda, co tam chcesz dosypac?
    >Chyba ze tobie chodzi o przeliczenie pojemnosci jakiejs sfery... ale
    >nie wiem czemu miałoby słuzyc...

    Ma uzmyslowic ile tej wody na Ziemi jest. Dwa kilometry glebokosci, a
    ty sie klocisz, ze zabraknie :-)

    >No i?

    Co nam daje ogolnie wielkie ilosci czystej wody :-)

    >No to prezentujesz podobne stanowisko jak Zenek.
    >Ja sie tylko dziwie dlaczego naukowcy jeszcze na to nie wpadli ze
    >wszelkie niedobory wody mozna ogarnac odkrecajac kurek...

    Moze po prostu trzeba powiedziec, ze u nas nie ma niedoborow wody, co
    najwyzej miejscowe.

    Ale ... jak w Izraelu zaczeli podbierac wode z Jordanu na podlewanie
    pol, to sie okazalo, ze rzeke mozna zredukowac.

    >Pytam cie o to juz ktorys (ostatnio nie raczyłes odpowiedziec) -
    >twoje
    >pytania zwiazane sa z tym ze nie zgadzasz sie z naukowcami w tej
    >dziedzinie? CZy po prostu tak sobie pierdolisz?

    Chodzi o to ze sie nie znasz i sam pierdolisz ..

    >Bo swiat nauki jest dosc jednoznaczny w tym zakresie.
    >Wiec ktore konkretnie tezy podwazasz?

    Chocby te o zuzywaniu wody.
    Jaki proces przemyslowy tak naprawde zuzywa wode ?

    Jakies tam by sie znalazlo, wiekszosc jednak nie tyle zuzywa, co
    zamienia wode czystą na zanieczyszczoną.
    I sie moze okazac, ze te co niby sa najwieksze, to stosunkowo malo
    zanieczyszczaja.

    >W przyszłym roku planuje załozyć panele.

    Ale zdajesz sobie sprawe, ze ta woda tam nie znika tak naprawde ?

    >Juz brakuje.

    Tylko na te braki to nie wiadomo czy nie jakas mała retencja by sie
    przydala.
    Zeby mniej tej czystej wody co spadła splynelo prosto do Baltyku, a
    przepuscic przez pola.

    Akurat w weekend lalo.

    J.