  • Data: 2020-10-02 13:15:47
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 2 Oct 2020 10:15:38 +0100, K

    > Te badania sie wlasnie bardzo mocno kupy trzymaja

    Nie, nie trzymają się kupy -- napisałem ci wielokrotnie o moich
    doświadczeniach z PHEV, ale notorycznie to ignorujesz -- a ignorujesz bo
    "swoje wiesz" i ci to pasuje zwyczajnie. Mnie średnie spalanie w PHEV
    wychodzi 1L/100km, uwzględniając zużycie prądu 3L vs 10-12 w spaliniaku,
    ale ty uparcie będziesz utykać że PHEV więcej spala opierając się na
    zeznaniach "organizacji" twierdzącej że PHEV jak się go pałuje to ma
    większe zużycie, więc HGW co oni tam jeszcze wykombinowali aby udowodnić
    tezę...

    > i jakos zaden producent nie protestuje.

    Skąd wiesz? Inna sprawa że czasem kopanie się z koniem nie ma sensu, co
    widać np. po tobie. Klapy na oczach i jedziesz.

    > Powinni byc Ci wdzieczni za walke w ich imieniu :D

    PHEV mają NIŻSZĄ emisję, ale co tym możesz o tym wiedzieć, jak kisisz się w
    swoim klekocie i nawet pewnie koło PHEVa nie stałeś o jeździe i analizie
    jego sprawności pracy nie wspominając.

    > Zreszta, oferta Volvo: Pure Electric V40, Hybrids i Mild Hybrids w
    > ofercie, a z tego co wiem to on byl tylko w BMW i wlasnie Volvo.

    Pytam ponownie, kiedy to badanie było opracowywane?

    --
    Pozdor
    Myjk