  • Data: 2020-10-01 18:59:51
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Antarktyda i pare wysokogorskich lodowcow ?
    > Bo Arktyka to juz nie.

    > Ma uzmyslowic ile tej wody na Ziemi jest. Dwa kilometry
    > glebokosci, a ty sie klocisz, ze zabraknie :-)

    Morskiej? Ech...

    > Co nam daje ogolnie wielkie ilosci czystej wody :-)

    Rozumiem ze to teoria i jej jedyny problem polega na tym, ze jakos nie
    do konca działa?

    > Moze po prostu trzeba powiedziec, ze u nas nie ma niedoborow wody,
    > co najwyzej miejscowe.

    Oczywiście ze miejscowe. Susza to ogolnie zjawisko miejscowe.
    Czy to w jakis sposób polepsza twój humor?

    > Ale ... jak w Izraelu zaczeli podbierac wode z Jordanu na
    > podlewanie pol, to sie okazalo, ze rzeke mozna zredukowac.

    No i?

    > Chodzi o to ze sie nie znasz i sam pierdolisz ..

    Przyznaje sie, nie jestem hydrologiem, nie znam sie.
    Naprawde sądzisz, ze to iż mamy problem z woda to sa moje teorie?

    > Chocby te o zuzywaniu wody.
    > Jaki proces przemyslowy tak naprawde zuzywa wode ?

    W jakim sensie zuzywa?

    > Jakies tam by sie znalazlo, wiekszosc jednak nie tyle zuzywa, co
    > zamienia wode czystą na zanieczyszczoną.
    > I sie moze okazac, ze te co niby sa najwieksze, to stosunkowo malo
    > zanieczyszczaja.

    No kurwa bingo.
    Przeciez cały cza o tym mowa - ze z całej wody na swiecie ta o ktorej
    rozmawiamy to jakies promile bo cały czas walka jest o wode zdatna do
    wykorzystania a nie o jakis sciek...

    > Ale zdajesz sobie sprawe, ze ta woda tam nie znika tak naprawde ?

    Odnosilem sie tylko do twojego zartu o ograniczaniu konsumpcji prądu.

    > Tylko na te braki to nie wiadomo czy nie jakas mała retencja by
    > sie przydala.

    Oczywiście ze sie przydała.
    Przeciez znow naukowcy mowia o tym od lat.

    > Zeby mniej tej czystej wody co spadła splynelo prosto do Baltyku,
    > a przepuscic przez pola.

    No co ty...

    > Akurat w weekend lalo.

    Ach no to spoko. To troche tak jakbym ci powiedział, masz 5gr i nie
    marudz ze nie masz za co mieszkania kupic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,