  • Data: 2020-10-01 19:31:30
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 1 października 2020 o 13:59:55 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Normalnie, jakby sie cała woda roztopiła i rowno przykryła kule
    > ziemska...
    > W rowie marianskim juz jest woda, co tam chcesz dosypac?
    > Chyba ze tobie chodzi o przeliczenie pojemnosci jakiejs sfery... ale to
    > nie wiem czemu miałoby słuzyc...
    > >
    > No i?

    > No to prezentujesz podobne stanowisko jak Zenek.
    > Ja sie tylko dziwie dlaczego naukowcy jeszcze na to nie wpadli ze
    > wszelkie niedobory wody mozna ogarnac odkrecajac kurek...

    > Pytam cie o to juz ktorys (ostatnio nie raczyłes odpowiedziec) - twoje
> [...]
    Nie wszyscy naukowcy twierdzą że wody zabraknie. Są i tacy co mówią że nie zabraknie.
    Co do Twoich i moich naukowców. Jak by Ci zabrać komputer i poprosić żebyś z pięciu
    wymienił i dał tytuły ich prac i zagrozić że z piwnicy nie wyjdziesz dokąd tego nie
    zrobisz to byś z głodu umarł. Twoi naukowcy są tak samo wyimaginowani jak to że
    Japonia ma dług większy niż 100% ale nie sugerujący że to prawie 400% o oszczędzaniu
    wody z grzeczności a może lenistwa nie wspomnę. Przeczytałeś kilka artykułów na
    niemieckim polskojęzycznym onanecie.