-
Data: 2020-10-01 16:55:41
Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Thu, 1 Oct 2020 09:52:27 +0100, K
> No wiec ponownie, kupowali zapewne to co bylo na stanie.
Na stanie to są spaliniaki zwykłe, na PHEV i EV trzeba czekać. Przyjmij to
w końcu do wiadomości. Outlanderów PHEV na stokach jest promil w stosunku
do spaliniaków. Ergo, uparcie mijasz się z prawdą.
> Biora jednak
> pod uwage, ze 70 czy 80% sprzedwawanych aut w EU idzie w leasing/najem
> to statystycznie wiekszosc zostala takimi, a nie innymi autami uraczona
> przez pracodawce.
Oczywiście przedstawisz coś na potwierdzenie tej tezy, czy to kolejna (tak
samo jak to że nie było nic innego niż PHEVy) wymyślona przez ciebie na
kolanie śpiewka?
> Ja zmienilem benzyne na diesla bo jezdze wiecej, a
> diesel ktorego mam emituje mniej niz benzyna, ktora mialem, mniej pali,
> mniej kosztuje jego ubezpieczenie i podatek drogowy. Dzis bym pewnie
> kupil turbo benzyne.
Skąd wiesz że emituje mniej, robiłeś test drogowy? Czy znowu się opierasz
na testach spoczynowych emisji które mają się do rzeczywistości jak pięść
do oka?
> To, ze dzis ciezko kupic nie hybryde, a co za tym idzie latwiej uzywac
> tej hybrydy jak to nazwales niezgodnie z przeznaczeniem.
Co ty z tym ciężko znowu -- salony są ZAJEBANE spaliniakami, nie ma też
problemu z ich zamówieniem bo produkcja nadal idzie.
> Tak wiec poprzez obnizenie mocy silnika i jednoczesne zwiekszenie masy
> calosci nie ladowane w ostatecznym rozrachunku truja bardziej.
W takim razie, pytam po raz kolejny, czemu mam w mieście 2x niższe spalanie
w moim PHEVie (nawet jadąc w trybie HEV bo z ładowaną baterią to w ogóle
przepaść) niż wersja spalinowa? Weź mi to wyjaśnij jakim cudem mogę mieć
większą emisję skoro spalam DWA RAZY MNIEJ paliwa, bo odzyskuję energię z
hamowania i jeszcze nie drę klocków?
> No i ta szybkosc mozna osiagnac tylko w jeden sposob, a to wynika z
> konstrukcji samego akumulatora. Konstrukcja napotkala poki co sciane.
I nadal to mniejszy problem niż problem z kosmicznie stratnym pozyskiwaniem
wodoru (i przechowywaniem) oraz cenami samochodów ze zbiornikami
ciśnieniowymi i ogniwami paliwowymi. Mirai kosztuje 80kE za segment D z
przyśpieszenim 9 sek. do setki <śmiech>! A gdzie jeszcze zbudowanie sieci
dystrybucji wodoru która obecnie nie istnieje praktycznie wcale!
> Nie, te newsy sie pojawiaja co kilka miesiecy.
Tak, przez klikbajtowe gazetki.
> Nie mam danych, pewne jest za to, ze niektorzy na pewno jezdza wiecej i
> auto elektryczne w obecnej technologii czy ladowanie hybrydy moga sie
> mijac dla nich z celem.
Ktoś twierdzi inaczej? Przecież od zawsze wiadomo że EV nie są dla
wszystkich, bo trzeba kupować sprzęt pod swoje potrzeby. To samo z PHEVami.
Przecież właśnie o tym piszę, że te PHEVy kupili przypadkowi ludzie, tylko
dlatego że dostali dotacje i inne przywileje.
> Message-ID: <rho4p6$s27$1$horizn@news.chmurka.net>
Czyli wybijasz się nieco ponad średnią europejską ze 110km/dzień (ujmując z
tego wszystkie soboty i niedziele czyli blisko 100 dni w roku, jak to
pominąć, albo dodać soboty to spada poniżej 100 do nawet 80 jakby po
arytmetycznej jechać). Ja przejeżdżam nieco mniej od Ciebie (25k) i jakoś
sobie w większości przypadków na prądzie radzę - a przecież nie korzystam w
ogóle z ładowania szybkiego. Nadal uważam, że robisz problem tam gdzie go
nie ma, szczególnie że po trasach widać że masz znacznie lepszy dostęp do
ładowarek. Są ludzie co >50tkm rocznie EVami przejeżdżają -- zresztą im
więcej się jeździ rocznie tym bardziej się EV opłaca, dlatego ja jeszcze
m.in. EVa nie mam.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.20 17:14 Myjk
- 01.10.20 17:39 K
- 01.10.20 18:59 Budzik
- 01.10.20 19:31 Zenek Kapelinder
- 01.10.20 19:40 Zenek Kapelinder
- 01.10.20 20:26 Myjk
- 02.10.20 11:07 K
- 02.10.20 11:15 K
- 02.10.20 13:04 Myjk
- 02.10.20 13:15 Myjk
- 02.10.20 13:22 Myjk
- 02.10.20 18:20 K
- 02.10.20 19:13 Myjk
- 03.10.20 20:59 Budzik
- 03.10.20 22:56 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=