  • Data: 2020-10-01 17:39:59
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/10/2020 15:36, Myjk wrote:
    > Wed, 30 Sep 2020 10:15:59 +0200, cyklista

    > Jprdle, przestańcie w kółko powtarzać te głupoty. Co z tego że ma większą
    > masę, skoro sprawność pracy silnika jest wyższa (także dzięki temu że jest
    > on wyłączany w razie postoju a jak jest włączany to napędza auto a resztę
    > odkłąda do akumulatora, także na postoju w trybie który w spaliniaku się
    > nazywa idle), w tym odzyskiwanie energii z hamowania zachodzi na rzecz tej
    > masy? Czyste elektryki mają jeszcze większą masę, a są sprawniejsze niż
    > odpowiedniki spalinowe. Przyjmijcie to w końcu do wiadomości. Zamiast
> [...]

    No wszystko sie wlasnie rozchodzi o sposob uzytkowania + bledne
    zalozenia producentow co do uzytkowania. Prosze, oto jest nasza nowa
    hybryda o zasiegu 50km z akumulatorow, jest super eko.
    Przychodzi firma czy jakis Kowalski i chce kupic auto:

    - prosze tutaj oto najnowsza na swiecie pro eko hybryda, ktora pali tak
    malo, ze wrecz produkuje czyste powietrze, walczy z podzialami
    spolecznymi, niewolnictwem itp. Jako firma aktywnie wlaczamy sie w walke
    z nierownym trakowaniem, a nasza dyrektor marketingu w pierdziszewie
    jest kobieta.

    - ale ja duzo jezdze, nie mam czasu ladowac codziennie i chce diesla

    - diesle beda za 4mce, ladowac pan nie musi, a jak pan wezmie hybryde to
    damy panu jeszcze znizke i pilke plazowa.