  • Data: 2020-10-01 13:59:52
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Chce rowno nasypac. Na Himalaje 2km i na do Rowu Marianskiego tez
    > tylko 2 km :-)
    >
    > A te twoje kilkadziesiat metrow to jak ?

    Normalnie, jakby sie cała woda roztopiła i rowno przykryła kule
    ziemska...
    W rowie marianskim juz jest woda, co tam chcesz dosypac?
    Chyba ze tobie chodzi o przeliczenie pojemnosci jakiejs sfery... ale to
    nie wiem czemu miałoby słuzyc...

    > Tak czy inaczej - 2 km. Wody jest mnostwo na Ziemi. Slonej wody.
    > Ktora paruje w wielkich ilosciach.

    No i?

    > U mnie w kranie nie brakuje, przynajmniej na razie :-)

    No to prezentujesz podobne stanowisko jak Zenek.
    Ja sie tylko dziwie dlaczego naukowcy jeszcze na to nie wpadli ze
    wszelkie niedobory wody mozna ogarnac odkrecajac kurek...

    > Ale znow - jaki sposob "zuzywa" ?
    > Czy woda uzyta do chlodzenia wielkiego pieca jest zuzyta ?

    Pytam cie o to juz ktorys (ostatnio nie raczyłes odpowiedziec) - twoje
    pytania zwiazane sa z tym ze nie zgadzasz sie z naukowcami w tej
    dziedzinie? CZy po prostu tak sobie pierdolisz?
    Bo swiat nauki jest dosc jednoznaczny w tym zakresie.
    Wiec ktore konkretnie tezy podwazasz?

    > Duzo zuzywa Belchatow i inne elektrownie. Tam takie wysokie
    > chlodnie kominowe sa - woda wplywa i znika.
    > Konsumpcje pradu ogranicz :-)

    W przyszłym roku planuje załozyć panele.

    > A spalanie ropy to akurat produkuje wode :-)

    > Ogranicz jeszcze spozycie roslin, to rolnicy nie beda musieli pól
    > podlewac :-)

    Cos jesc trzeba.
    Rosliny wypadaja o niebo lepiej w łancuchu zanieczyszczania planety.
    No chyba ze tutaj rowniez nie zgadzasz sie z naukowcami.
    Jezeli tak, to prosze troche konkretniej z ktorymi i w jakim zakresie?
    No chyba ze tylko tak sobie pierdolisz?

    > Ale przeciez nie zabraknie tej wody ot tak jutro czy za rok.

    Juz brakuje.

    > Bedzie jakis maly ubytek na poczatek ... o ile w ogole bedzie.
    > Bo przeciez ocieplenie klimatu znaczy, ze wiecej wody paruje z
    > oceanow i spada z deszczem juz jako czysta woda ...

    Rzeczywiście, leje jak z cebra cały czas...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć