    Date: Fri, 23 Jul 2010 21:19:22 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klima wypycha czynnik przez zaworek nadmiarowy

    bratPit pisze:

    > hmm nie wiem, kombinuję, może zawór rozprężny przytkany?

    Problem z zaworem rozprężnym byłoby ponoć widać na manometrach podczas
    sprawdzania pracującej klimy.

    > nie puszcza
    > całości ciśnienia stąd gwałtowny wzrost ciśnienia?

    Ale jeden z manometrów jest przed zaworem rozprężnym - jego przytkanie
    byłoby tam widać.

    > tyle że wtedy słabo
    > by chłodziła,
    > może coś w samej sprężarce? hmm...

    No tak to jakoś wygląda. Tylko co by to było?
    Bo nie wygląda to na żaden typowe uszkodzenie sprężarki gdzie padają
    albo łożyska, albo traci szczelność.

    Więc być może dałoby się to jakoś naprawić? Bo może to jest nawet
    kwestia jakiegoś szlamu który tam lata i przy przyspieszaniu podchodzi
    pod ten zaworek i coś tam przytyka. Tylko bym musiał wiedzieć czego
    szukac i czego się spodziewać.