    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Date: Sat, 5 May 2018 17:42:22 +0200

    > To mógłbyś podpowiedzieć model ze szklanymi szkiełkami.
    kamery? nie. dlaczego? Bo rejestrator jazdy, a w zasadzie jego nagranie
    ma być materiałem dowodowym, czymś co pozwoli mi uprościć postępowanie
    sądowe, albo odeprzeć niesłuszne zarzuty. do tego nagranie musi byc
    przyzwolitej jakości. na filmikach "rosja to stan umysłu" albo polskie
    drogi, większośc ma jakość zdecydowanie gorsza niż g1w, a całkiem dobrze
    spełniają postawiony wyżej warunek. tak więc g1w spełnia z nawiązką
    oczekiwania, więc po co wydawać więcej kasy? NAprzykład aby mieć lepszy
    obraz nocą. I to wbrew pozorom jest problem. bo lepszy, na nasze oko to
    lekko jaśniejszy, pokazujący więcej szczegółów, ale tak naprawdę testem
    ostatecznym jest możliwość odczytania tablicy rejestracyjnej samochodu
    jadącego z naprzeciwka. czy jakaś kamera za 300zł to potrafi? za 600?
    myślę że nie. jakość jest lepsza ale nie wystarczająca.
    Więc konkluzja jest taka: w dzień - g1w w nocy? drooooogi sprzęt i nie
    dający 100% gwarancji wystarczająco dobrego materiału.
    co mogę polecić? Nagrywanie telefonem. z tego co pamiętam galaxy s3
    "widzi" w ciemności o wiele więcej niż kamera w jego cenie obecnej :)
    sam sprawdź.
    ToMasz
    ps. jakbys chciał porównywać czyste dane katalogowe kamer, to w nocy
    będzie lepiej "widziała" tak która ma większą _w milimetrach_ matryce i
    mniej megapixeli. mniej, bo na każdy z nich przypadnie więcej światła...