  • Data: 2018-05-06 00:31:28
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-05 o 20:51, J.F. pisze:

    > Bo maja druga ceche - karta sie skonczy, i tak trzeba ja bedzie szybko
    > wylaczyc :-)

    Nie mają takiej cechy. Praktycznie wszystkie rozsądne mają tryb
    rejestratora samochodowego, czyli również zapis w pętli, czy detekcja
    ruchu. I chyba niektóre modele mają czujnik przeciążeniowy. Tak jak w
    typowym rejestratorze.

    > W czasie prowadzenia samochodu chcesz wymieniac ?

    Nie. Po prostu mają w standardzie funkcję nagrywania podczas ładowania.
    W samochodzie może być normalnie podłączona.
    Chodziło mi o zaletę w przypadku używania poza samochodem.

    > Nie za duzo?

    Nie wiem. Nie mam doświadczenia. Ale w "poradnikach" piszą, że sensowny
    wybór to od 12Mpix w górę.

    > Zaraz sie zaczna problemy z pojemnoscia karty (w samochodzie akurat
    > malo przeszkadza), z predkoscia zapisu, ze zuzyciem karty, a w koncu z
    > ogladaniem :-)

    Większość z których znalazłem, obsługuje karty 32GB czy 64GB, są też
    takie, które łykają 128GB.
    Karta 32GB (przy standardowym Full HD) to jakieś 2-3 godziny zapisu (o
    ile dobrze przeliczyłem ze ściągniętych próbek filmowych), zależy od
    modelu i używanego kodeka do kompresji (sugerują w poradach brać te co
    mają H.264 czy nawet H.265)
    W trybie rejestratora w samochodzie, w pętli, to nie ma znaczenia, a do
    zabawy poza samochodem można sobie kupić kilka kart przecież, nie
    wspominając o tym, że przecież rzadko kto amatorsko kręci sobie filmiki
    z ręki trwające 2 godziny bez przerwy... A już zapis w 4k to tylko dla
    amatorów hardkorowców, nie dość, że trzeba mieć sprzęt TV do odtwarzania
    w 4K, to jeszcze niezły sprzęt do obrobienia takiego filmiku.

    Pozdrawiam
    Piotr