  • Data: 2018-05-05 21:05:56
    Temat: Wifi w kamerce (Było: Kamerka samochodowa raz jeszcze)
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-04 o 22:21, Marek S pisze:

    > Zdecydowanie bez sensu opcja - przynajmniej w powyższej. W zamierzeniu
    > służy ona do przesyłania filmów na smarfona / komputer bez konieczności
    > wyciągania karty. W praktyce tak różowo nie jest. Przesłanie zapisu w
    > ten sposób trwa 10x wolniej niż mogłoby. Jeden film to dłuuuugie minuty.
    > Jeśli będziesz chciał kilka filmów pobrać - weź sobie książkę do
    > poczytania.
    >
    > Połączenie się po WiFi w trybie bezpośrednim (SMB) - można specjalną
    > aplikację zainstalować i bezpośrednio grzebać na karcie - przyspieszyło
> [...]

    Przede wszystkim to by musiało samo zgrywać się a nie tak jak w mojej
    kamerce, że trzeba uruchomić program, pozaznaczać, pilnować kilka godzin
    by nie zasnął, popchnąć jak przestał działać itp itd

    Kamerka powinna też korzystać z dostępnych sieci a nie wystawiać własną.

    Więc podzielam, że to bez sensu w praktyce jest. No chyba, że są lepsze
    kamerki niż ta moja.