  • Data: 2024-06-21 11:07:21
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/06/2024 23:39, Adam wrote:

    > Kamery "leśne" - na zwierzęta.
    > Przy okazji wartośćdodana: na bateriach potrafią gonić nawet i z miesiąc
    > czasu.

    ja mam kilka kamer Reolink (co prawda żadna nie jest LTE). Jedna z nich
    - ta bateryjna - działa po naładowaniu minimum 3 miesiące. Są też
    dodatkowe panele słoneczne, które czynią je praktycznie bezobsługowe.

    Wersja z LTE to koszt minimum 800PLN wiec raczej nie jest to rozwiązanie
    budżetowe ale mogę poręczyć z jakość i niezawodność.

    c.