  • Data: 2024-06-23 23:17:37
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2024 o 15:28, Adam pisze:
    [...]
    > Mam porównanie, Co jakś czas ktoś mi coś przynosi do sprawdzenia lub
    > konfiguracji. U ludzi też czasami konfuguruję jakieś DVR-y z różnymi
    > kamerami, od chińskiego badziewia (czasem jednak o b. dobrej jakości) do
    > lepszych, typu Dahua czy Hikvision.

    No to chyba jesteś "zamurzynami" Dahua czy Hik nie są już wyznacznikiem,
    jeśli chodzi o "obraz/jakość". Wiele obecnych/tanich kamer spokojnie
    spełnia standard...ale za zupełnie inną cenę, niższą. Teraz liczy się
    zupełnie coś innego, czyli AI i sposób detekcji + czułość (obraz
    kolorowy w nocy, możliwość "gadania"...alarm/syrena, kodek, obsługa kart
    265GB itd.

    > Mam też niezłe kamery PTZ 4MPx z 30x prawdziwym optycznym zoomem.

    Noi? Mają AI czy "śledzenie", czy wyszukiwanie/detekcję twarzy?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>