eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    Date: Fri, 27 Apr 2018 18:16:10 +0200

    On 4/26/2018 11:55 PM, HF5BS wrote:
    > Oh co? Nie znam tego słowa w naszym języku...

    Podobno "jebłem" też nie ma.

    > Wygodniejsze? To dobrze. Tylko ja widzę, że nie jarzysz tej subtelności
    > - niewygodne, to likwidujemy, zamiast po prostu korzystać z nowego.

    Ale niby kto zlikwidował suwaki? Same wygineły. Lepsze jest wrogiem
    kiepskiego.

    > To niech się nauczą.

    A możesz wskazać cel? Jestem pokoleniem bezsuwakowym. Ale sam się
    dokształcilem, kupiłem suwak, pobawilem się i tyle. Nie widze ani
    jednego sensownego zastosowania na chwile obecną, chyba że po zimie
    nuklearnej. miałem nadzieje że choć troche to uczy matematyki, ale nie.
    To tylko powtarzanie mechanicznychn czynności przy liczeniu i znajomośc
    kilku sztuczek bez specjalnego czajenia bazy.

    > Nie naciskam, aby umiał wyciągać tenżże z 319.46,
    > ale jak nie umie z 2, czy 4 z dokładnością choćby jednej cyfry po
    > przecinku, to już mi coś się na żółto świeci...

    Wystarczy wcisnąc ze 3 klawisze i wynik jest. Dlaczego jest gorszy niż z
    suwaka? Dlaczego czas z analogowego jest lepszy niż z cyfrowego?

    > Ja obruszam się tylko na likwidowanie wiedzy z powodu jej niewygodności.

    Nikt wiedzy nie likwiduje. Znika, tak samo jak umiejśtność strzelania z
    łuku czy tynkowania krowim łajnem. Będzie potrzeba w nastepnej iteracji
    to się odkryje na nowo.

    > OK, skoro łatwiej czzytać cyfry (jak dla kogo), to niech korzysta z
    > nowego, ale stare, póki jeszcze żżyje, zostawić w spokoju.

    Nikt nie wyrzuca zegarkow analogowych, okazaly się byc mniej uzyteczne
    niż cyfrowe więc sa wypierane. Nic nowego, postęp sie to nazywa. W
    pewnym wieku kazdy postęp wydaje sie być wstecznictwem, mnie tez to czeka.

    > To tak, jakby moja ewentualna żona bez miksera nie umiała upiec ciasta,
    > bo są miksery i nie umie już makutry użyć. itd...

    A masz żarna do mąki? Bo chyba nie chcesz powiedziec ze tak, jak byle
    gimbusy, kupujecie gotową w sklepie?