eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane kołoRe: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
    Date: Wed, 2 Mar 2016 09:32:22 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <nb68em$mu$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <5...@g...com>
    <nb65iu$q1j$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1456907542 734 83.15.205.22 (2 Mar 2016 08:32:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2016 08:32:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    In-Reply-To: <nb65iu$q1j$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577778
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-02 o 08:43, Artur Miller pisze:
    > W dniu 2016-03-01 o 13:27, Michał pisze:
    >> Tak przy czytaniu dyskusji odnośnie czujników ciśnienia - nasuwa mi
    >> się takie pytanie:
    >> jak kręci się niedopompowane koło?
    >>
    >> Teoretycznie jest mniejszy promień, więc ilość obrotów powinna być
    >> większa od koła prawidłowo napompowanego.
    >>
    >> Ale dochodzi drugi czynnik: obwód opony - który jest stały. Opona
    >> dotyka podłoża na większej długości "na flaku", niż opona dobrze
    >> napompowana.
    >>
    >> Gdzieś więc chyba jest uślizg.
    >
    > nie ma. w miejscu styku opony z podłożem opona "rozchodzi" sie na boki,
    > stąd mniejszy promień. liczy się promień w miejscu współpracy podłoża i
    > opony, dalej to sobie może być dowolny.
    >

    Czyli bieżnik musiałby mieć uślizg względem podłoża - przecież się nie
    kurczy, a jest powiązany z rantem, a ten z felgą. Zarówno w oponach
    diagonalnych, jak i radialnych.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: