    From: Robert Zemła <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki programator do AVR
    Date: Fri, 14 Nov 2014 18:44:52 +0100
    <m44bul$33r$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m44nm4$r8h$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2014-11-14 11:44, Mario pisze:

    > Tańsze o parę złotych jak małe ARMy masz po 6 zł? U nas rzadko się
    > zdarza żeby ktoś robił masową produkcję, w której liczy się różnica
    > kilku złotych kosztów. Dłubanie w asemblerze żeby wypełnić np 16 kB
    > ROMu w LPC1112 zajmie tyle czasu, że korzystniej wziąć droższy o 3
    > złote LPC1114 i zmieścić mu w 24 kB ROMie kod skompilowany z C.

    Powiedz to tym wszystkim firmom które kupują małe 8bitowce w sot23 :-)
    Nie przesadzaj. Nie jest tak źle z tą produkcją u nas. Nawet w moim
    mieście słynącym niegdyś z włókiennictwa znam kilka firm które "coś"
    produkują, mają na to zbyt i z tego żyją. Wszystko zależy od tego ile
    sprzedajesz i ile zarabiasz. Oszczędność rzędu złotówki przy sprzedaży
    rzędu 1000 sztuk miesięcznie daje Ci już na przykład zarobić na ZUS'ik.
    Sprawa ma się zupełnie inaczej jeśli zarabiasz 100zł na sztuce czegoś
    czego sprzedajesz 1000 w miesiącu. Mnie wówczas też by się nie chciało
    rzeźbić. Tak samo sprawa się ma jeśli sprzedajesz czegoś 10 sztuk
    zarabiając łącznie na tym 100zł. To wtedy nazwał bym hobby