    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak zmienić sieć?
    Date: Mon, 13 Jul 2009 14:35:50 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 lipiec 2009 14:23
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3f90d$6b2$1@inews.gazeta.pl>):

    > Chłopie, nie płacz- bądź mężczyzną.

    Cośtamy, nie marudździe. Nikt nie płacze. Analizuję tylko oferty.

    > Wybór opa należy do Ciebie i to Twoja broszka, jakie kryteria stosujesz

    No więc w czym problem? Mam wrażenie, że niektórzy warczą i gryzą, ale
    zupełnie nie podają argumentów.

    > (przy czym ja bym brał osobną kartę do netu- chyba, że WAP- ale w końcu
    > to nie moja broszka).

    osobna jest nieopłacalna.

    a) trzeba przekładać
    b) wygasa po miesiącu, więc sumarycznie koszt jest większy niż niby wyższy w
    Heyah

    > 1) Nie odradzam Ci Heyaha. Ja osobiście brałbym do rozmów Play, a do netu
    > pakiety GaduAir lub SS- w zależności od tego, ile potrzeba. Rozładowywanie
    > baterii telefonu przez BT

    Przecież mogę podłączyć ładowanie albo USB.

    > lub przekładanie SIM modem-telefon średnio mnie
    > bawi.

    No opcja z osobnym modemem byłaby do rozważenia, gdyby nie krótki czas
    iPlusa. Co do gaduAir to ich strona się nie ładuje, więc nie wiem jak
    sprawdzić. Ale co do Simplusa to czegoś nie rozumiem. Patrzę w cennik i
    widzę 61gr za 100KiB, źle patrzę

    No nic, zobaczymy....

    --
    Tristan