  • Data: 2009-07-14 04:57:14
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 15:30:51 +0200, Tristan napisał(a):

    > A nie wiem, bo nie ma zestawienia połączeń, ale ze 100zł w SS wychodzi.
    > Dlatego zmieniam na inną.

    No to faktycznie play nie jest tak atrakcyjny jak heyah.

    > A czemu? Przecież taka sama stawka za minutę.

    Ale nie do play ;)

    > No ale jakie preferencje są na korzyść playa? Mówisz o tej www i oddziałach?

    ...o rocznej ważności konta i jednolitej stawce do wszystkich.

    > No za minutę taka sama. Czyli optymistycznie patrząc masz tak samo. A
    > gorzej, bo innych skazujesz na droższe połączenia do ciebie.

    no to nie taka sama. inni mają do mnie drożej, a ja mam wszędzie tak samo.
    I na ziółkach oszczędzam, bo się nie denerwuje gdzie tak naprawdę ten numer
    jest ;)

    > No jak faktycznie rozmawiasz mniej niż 50zł na kwartał, to owszem.

    I fresh jest chyba właśnie pod takich ludzi skierowany.

    > czemu?

    strona nie oferta ;)

    > Nie miałem takich doświadczeń. Wszystko do tej pory sprawnie.

    Ja do pewnego momentu też. A potem chciałem coś załatwić i w zasadzie nie
    ma możliwości porozmawiania z kimś kompetentnym. Coś jak telepsiana
    blulinia.

    > Jak często coś kupujesz u operatora? Raz na 3 lata?

    Mając abonament to co miesiąc, mając prepaida nieregularnie.

    > no wiesz, jak masz 80gr zamiast 30, to masz 50gr drożej. Więc przy 6
    > minutach masz 3zł w plecy. A jak czasami dłuższa gadka? A do tego ktoś nie
    > wie, że dzwoni do Playa.... Generalnie z torbami nie, ale sami cicho siedzą
    > w reklamach o tym haczyku.

    Prawda to. no ale konkurencja o tym mówi. Bo w sumie o czym innym ma mówić?

    > No wiesz, ich reklamy atakują wszędzie. TV to akurat nie oglądam. Ale są w
    > Sieci i nawet na basenie ostatnio wisiała taka durna.

    W sieci mam adblocka, a na mieście to widuję raczej normalne, nieanimowane.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki