eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
  • Data: 2010-02-09 12:18:11
    Temat: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On wto, 09 lut 2010 13:03:34 in article news:<hkrium$848$1@inews.gazeta.pl>
    A r t i e wrote:
    >
    > Użytkownik "Mirek" <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:hkre8r$8sm$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    >> On wto, 09 lut 2010 10:40:16 in article
    news:<hkrb6l$9m1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    >> Jeffrey wrote:
    >>> można zastosować zaworek obejściowy tłoka z płynnym sterowaniem przepływu -
    >>> ale nie wiem czy to jest stosowane w samochodach
    >>
    >> Z tego co wyczytałem w googlu "direct control suspension" MB jest tylko
    >> zawór on/off. Chyba, że OP miał na myśli coś nowszego.
    >
    > Już chyba rozumiem-zawór sterujący przepływem płynu hydraulicznego ?..
    >
    > Ale ważniejszy problem:
    >
    > ***na ile, i czy wogóle, jest to gorsze (a może tylko inne) od Airmatica*** ?

    Nie wiem :)
    Ale piszą, że w niektórych E-class oprócz direct control suspension
    jest opcjonalnie Airmatic.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: