eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ? › Re: Jak sie realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
  • Data: 2010-02-27 17:11:19
    Temat: Re: Jak sie realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "JAM" <j...@y...com> napisal w wiadomosci
    news:dc2c5986-ecd7-4b7c-bbda-04f1f30f98da@d27g2000yq
    f.googlegroups.com...

    Dzieki za super odpowiedz.

    >>>
    Mercedes "Agility Control", bo o to zapewne ci chodzi, to
    wielozaworowy amortyzator o zmiennym tlumieniu. Produkuje to firma
    Tenneco, przynajmniej dla modelu C. Nie jestem pewien kto produkuje
    system do modelu E.
    >>>>

    Tak o agility mi chodzi. To jeszcze moze powtórze problem który mnie gnebi, bo
    jechalem kiedys Mercem S i bylem po wrazeniem jazdy
    jak szybowcem, ale na S mnie nie stac:


    Ciekawi mnie np. w MB E 350 jaka jest róznica miedzy adaptacyjnym "standardowym" a
    Air (cena opcji tylko 8kzl).
    Prawdopodobienstwo ze którys salon ma 2 dema: E 350 i identyczny E350 Air jest dosc
    nikle..

    Innymi slowy jaka jest róznica w komforcie jazdy (tlumienie nierównosci i wogóle)
    miedzy tym Tenneco "zwyklym" adaptacyjnym amorkiem
    a AirMatikiem (w klasie E i wogóle) ? Bo

    byly tu glosy, ze Airmatic odpowiada tylko za zmienne uniesienie auta a nie tlumienie
    wybojów..

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: