eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
  • Data: 2010-02-09 19:18:01
    Temat: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2803n5l0pqaq99codnjpon5c2h32k7fein@4ax.com...
    > On Tue, 9 Feb 2010 13:03:34 +0100, A r t i e wrote:
    >>Użytkownik "Mirek" <p...@d...zind.ikem
    >>> Z tego co wyczytałem w googlu "direct control suspension" MB jest tylko
    >>> zawór on/off. Chyba, że OP miał na myśli coś nowszego.
    >>
    >>Już chyba rozumiem-zawór sterujący przepływem płynu hydraulicznego ?..
    >>
    >>Ale ważniejszy problem:
    >>***na ile, i czy wogóle, jest to gorsze (a może tylko inne) od Airmatica*** ?
    >
    > http://www.conceptcarz.com/vehicle/z16452/Mercedes-B
    enz-E-Class.aspx
    >
    > Wychodzi na to ze to calkiem co innego i mozna miec oba :-)
    >
    >
    > Airmatic to chyba glownie regulacja wysokosci, cos czego zmienny

    Właśnie: *chyba* :///

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: