eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pneumatyczne ?
  • Data: 2010-02-09 14:45:18
    Temat: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pneumatyczne ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w wiadomości
    news:hkrq1f$maq$1@news.interia.pl...

    > A nie wiem, poszukaj.

    Już usiłowałem, ale producent podaje tyle danych ile daje dane żeby:

    - z 1 strony marketingowo uświadomić klienta za co płaci
    - ale z 2 strony za bardzo nie zdradzić konkurencji co robi.

    Stosunkowo dużo można wyczytać o topowych modelach tzn. A8/S/7 ale np. A4 to już za
    bardzo nie wiadomo..

    I ciekawi mnie np. w MB E 350 jaka jest różnica między adaptacyjnym "standardowym" a
    Air (cena opcji tylko 8kzł).
    Prawdopodobieństwo że któryś salon ma 2 dema: E 350 i identyczny E350 Air jest dość
    nikłe.. Także cieżko to porównać. Jechałem
    kiedyś S-em i było super-jak szybowiec i na a-stradzie i po miejskich dziurach.

    Air

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: