eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
  • Data: 2010-02-09 15:50:20
    Temat: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 9 Feb 2010 13:03:34 +0100, A r t i e wrote:
    >Użytkownik "Mirek" <p...@d...zind.ikem
    >> Z tego co wyczytałem w googlu "direct control suspension" MB jest tylko
    >> zawór on/off. Chyba, że OP miał na myśli coś nowszego.
    >
    >Już chyba rozumiem-zawór sterujący przepływem płynu hydraulicznego ?..
    >
    >Ale ważniejszy problem:
    >***na ile, i czy wogóle, jest to gorsze (a może tylko inne) od Airmatica*** ?

    http://www.conceptcarz.com/vehicle/z16452/Mercedes-B
    enz-E-Class.aspx

    Wychodzi na to ze to calkiem co innego i mozna miec oba :-)


    Airmatic to chyba glownie regulacja wysokosci, cos czego zmienny
    wspolczynnik tlumienia nie zapewni.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: