  • Data: 2009-08-20 17:24:41
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-20 18:35:56 +0200, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Potem nastał czas cyfry (o dzięki Ci Boże i Nikonie za Coolpixa 995) -
    > od tego czasu nie mam już problemów.
    > W czasach B&W było podobnie łatwo - całość można było zrobić samemu od
    > A do Z. Do momentu gdy się
    No bez przesady. A kolor to nie można?
    Robię wszystko sam. E-6, C-41, srebro. Proste jak budowa cepa, trzeba
    tylko chcieć. Powiększeń nie robię bo mi się nie chce, jak potrzebuję
    knota na papierze, to po prostu skanuję kliszę i oddaję plik do labu,
    ale jak bym musiał to też żaden problem.
    > człowiekowi nie zamarzyły lepsze materiały. Do dziś pamiętam dymanie
    > na Foksal w Wawie gdzie był jedyny lab robiący proces T-Maxa.
    Przecież to zwykły cz-b zimny proces. Co w tym trudnego?

    > Dlatego jak słyszę jak ktoś wyrzeka na tą technologię to mam wrażenie,
    > że albo popieprzył leki, albo zwapniał mu mózg ; )
    Nie bierzesz pod uwagę, tego, że ten ktoś ze zwapniałym mózgiem, może
    oczekiwać czegoś więcej, niż tylko szybkiego www, lub pockshota?
    Jak ma być szybko tanio i byle jak, to też biorę dslr-a. Jak ma mi się
    podobać to biorę srajtaśmę. Także wyeliminowałem cały łańcuch
    pośredników poza producentem chemii i filmów. Ale jeszcze mi się nie
    zdarzyło, żeby Tetenal czy Fuji dali ciała.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam