  • Data: 2009-08-21 11:39:12
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sie, 00:42, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

    > Jeszcze niespełna rok temu brałem pod uwagę przejście na analog ale po
    > rozważeniu nakladów finansowych i czasowych jakie musiałbym ponieść,
    > stwierdziłem, że teraz mi się to nie opłaca i bardziej będzie mi to kulą u
    > nogi niż radością.

    I to jest właśnie kolejna bzdura, dotycząca syfry. Ani taniej, ani
    szybciej. Chyba, że dla bezmózga ;-) Jeśli Tomaszewski jest dla Ciebie
    autorytetem, to wiedz, że on pierwszy oświadczył publicznie, że cyfra
    jest bardziej pracochłonna niż klasyczna technologia. Nie masz czasu
    na kliszę? A masz czas na przeglądanie i archiwizowanie tysięcy knotów
    i obróbkę setek rawów? Ile kosztował Cię sprzęt syfrowy? Ile zrobiłeś
    nim zdjęć, zanim kupiłeś coś nowszego? Czyli ile kosztowało Cię jedno
    kłapnięcie lustrem?

    Czarek