  • Data: 2009-08-20 19:41:49
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Andrzej Jakubowski <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:

    > Nie bierzesz pod uwagę, tego, że ten ktoś ze zwapniałym mózgiem, może
    > oczekiwać czegoś więcej, niż tylko szybkiego www, lub pockshota?
    > Jak ma być szybko tanio i byle jak, to też biorę dslr-a. Jak ma mi się
    > podobać to biorę srajtaśmę. Także wyeliminowałem cały łańcuch
    > pośredników poza producentem chemii i filmów. Ale jeszcze mi się nie
    > zdarzyło, żeby Tetenal czy Fuji dali ciała.

    dyskusja jalowa jak milion takich.
    Malo kto bierze pod uwage to, ze srodki mozna dopasowac do tego co sie
    chce osiagnac.
    Nie ma sensu przekonywac, ze cyfra albo film jest bez sensu. Wszystko ma
    sens i swoje zastosowania, w ktorych najlepiej sie sprawdza (z
    uwzglednieniem mozliwosci fotografa i 'okolicznosci przyrody').

    pzdr.
    Andrzej