  • Data: 2009-08-20 19:05:45
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-20 20:51:15 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > Zastanawiam się co może być dzisiaj jakościowym odpowiednikiem Zenita
    > (domyślam się, że chodzi o jakość wykonania) - jakiś kompakt Yakumo czy
    > Pentagram?
    Nie mam pojęcia. Zapytanie raczej retoryczne.

    > Nie - nigdy.
    No właśnie.

    > Ale... cały czas nie wiem, do czego zmierzasz - bo jeśli chcesz wykazać, że
    > aparat cyfrowy też może w czasie robienia zdjeć ulec uszkodzeniu, to
    > wyważasz otwarte drzwi - jestem w pełni świadomy tego faktu.
    Absolutnie nie to. Bo psuje się wszystko.
    Raczej fakt, że podałeś jako przykład wady celuloidu jako takiego,
    zerwaną perforację w aparacie marki zenit.
    Uważam, że prawdopodobieństwo padu sprzętu (aparat, obiektyw, karta)
    jest takie samo jak padu sprzętu niegdysiejszego. Szczerze to skłaniam
    się ku tezie, że większe z racji zalewu rynku nie przyzwoicie tanim
    sprzętem.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam