  • Data: 2009-08-20 22:08:37
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    > Nie mam pojęcia. Zapytanie raczej retoryczne.

    > No właśnie.

    > Absolutnie nie to. Bo psuje się wszystko.
    > Raczej fakt, że podałeś jako przykład wady celuloidu jako takiego,
    > zerwaną perforację w aparacie marki zenit.

    Chyba coś Coi się pokręciło i zupełnie nie zrozumiałeś moich intencji. Po
    prostu gdy ktoś wspomniał, że w aparatach analogowych zdarzało się zerwanie
    perforacji - opisałemwięc przypadek takiego zerwania który mi się kiedyś
    przytrafił. Absolutnie nie miało to an celu wykazywania większej awaryjności
    jednej lub drugiej technologii.

    > Uważam, że prawdopodobieństwo padu sprzętu (aparat, obiektyw, karta)
    > jest takie samo jak padu sprzętu niegdysiejszego. Szczerze to skłaniam
    > się ku tezie, że większe z racji zalewu rynku nie przyzwoicie tanim
    > sprzętem.

    Nie odnoszę wrażenia aby typowy aparat cyfrowy był tańszy niż kilkanaście
    lat temu jego analogowy odpowiednik (wtedy też mnóstwo tanich kompaktów
    produkowano). A która technologia niesie za sobą większe prawdopodobieństwo
    awarii - nie podejmuję się porównywać - nie mam niezbędnych danych.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)