  • Data: 2013-12-22 21:36:51
    Temat: Re: Jak kompensować światła nocne?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Da się to zrobić w pewnym stopniu, ale to ze względu na obecność silnego
    >
    > światła Księżyca.

    tutaj nie bylo ksiezyca.

    > Prosty test: wystarczy oświetlić np. wnętrze czegoś w stylu "ciemni"
    >
    > monochromatyczną diodą LED

    Lampa sodowa nie jest LED-em

    co innego led , co innego lampa sodowa.

    mowimy o konkretnym przypadku balansowania oswietlenia ulicznego.
    ( zreszta pojawiaja sie biale LEDy na ulicach -mimo , ze maja Ra dobrze poniezj
    90-ciu , fajnie sie je balansuje)

    jaka jest teoria , to mi mowili w szkole.
    I jest inna od tej , ktora glosiles , jakoby swiatlo z lamp sodowych bylo
    chromatyczne , a wiec niebalansowalne.
    nic szczegolnego sie nie dzieje , w trakcie balansowania. Straty jakosci jak zwykle.