  • Data: 2013-12-22 20:57:18
    Temat: Re: Jak kompensować światła nocne?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Sonntag, 22. Dezember 2013 20:34:57 UTC+1 schrieb Krzysztof Halasa:

    > Ale tu jest różnorodne oświetlenie, chociaż podejrzewam że np. tablica
    >
    > w lewym dolnym rogu jest naprawdę dużo ciemniejsza od latarni.
    >
    > Korzystne byłoby poprawienie kolorów obszarami (oświetlanymi przez różne
    >
    > źródła światła). Oczywiście tam gdzie informacji nie ma to jej nie
    >
    > będzie, ale efekt nie będzie raził zimnym, niebieskim światłem.
    >
    > --
    >
    > Krzysztof Hałasa

    gdzie widzisz tutaj inne oswietlenie ?- nie ma innego .
    Juz nie zmyslaj , nie ma roznorodengo.
    tylko ta lampa. czasy naswietlenia gdyby lampy byly walaczona musialyby wynosic wiele
    minut , a wiec wplyw swiatla od nieba ( bylo bezksiezycowo ) jest kilkadziesiat razy
    mniejszy.
    w tym parku sa tylko lampy sodowe - nie ma wiekszego problemu zbalansowac ich zolci.
    Bez zalaczonych lamp jest tam tak ciemno , ze nie widac wlasnych butow.
    Mozna zbalansowac rowniez swiatlo lampy sodowej( dlatego, ze nie jest
    monochromatyczne) , nie me tragedii.
    jestem daleki od opierania sie na teoretycznych rozwazaniach - pisze jak jest w
    praktyce. A w teorii - tak samo.

    tutaj podobne ujecie - widac jakie jest oswietlenie:
    http://spherapan.vot.pl/123/123.html
    lampy sodowe - tamto zdjecie neutralnie zbalansowane bylo robione innego
    bezksiezycowego wieczora.