    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Internet w domu bez umowy?
    <k2fi1k$f4u$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <k2fmb1$43j$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <k2frg2$94v$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <k2g7g0$92b$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <k2gcm6$e8b$1@node1.news.atman.pl>
    Date: 08 Sep 2012 22:22:04 GMT

    On 2012-09-08, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Z brakiem twojej wyobraźni nie wygram.

    Wahania transferu +/- 5% względem tego z umowy oraz w sumie pewnie mniej
    niż doba bez połączenia przez 8 lat używania. Ping do solidnych
    serwerów na terenie Polski w okolicy 25ms (nie "czasem się udaje" tylko
    "zawsze"). Do serwerów zagranicznych około 50ms.
    Jeśli znasz coś z podobnym komfortem użytkowania za mniej niż 55zł, to
    będę naprawdę wdzięczny za polecenie.

    > Czyli wracamy do dostawców normalnych i nienormalnych. :-)

    Nie bardzo wiem jak dochodzisz do takich wniosków...

    pozdrawiam,
    PK