  • Data: 2012-09-09 08:30:45
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-08, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Tyle że zapomniałeś adres podać. Czy może masz ochotę się przeprowadzić
    > w moje strony ?

    Mali dostawcy odpadają. Ufam tylko molochom :).

    > Zamawiam towar czy usługę, odbieram, płacę i nie życzę sobie
    > aby dostawca interesował się w jaki sposób i z kim z tego
    > korzystam. Jak próbuje tak jak twój ulubiony dostawca internetu
    > to automatem łapie się do grupy nienormalnych.

    No widzisz. A ja chętnie poświęcam odrobinę tej "prywatności" za
    jakieś inne cechy, które cenię w ofertach dużych firm. To nie jest
    kwestia normalności lub nie tylko normalnej wyceny. Dla mnie usługa,
    którą otrzymuję od TP/Orange w danej cenie jest warta poświęcenia
    odrobiny wolności przy używaniu. Tym bardziej, że regulamin Neo
    mnie akurat w żaden sposób nie ogranicza, ale właśnie z powodu
    regulaminu nie wybrałem (tańszej) Netii.

    Pomyśl o ubraniach (najlepiej to widać w tzw. "casual" oraz ciuchach
    sportowych). Możesz kupić tańsze i obwieszone logami producentów
    (i różnymi dziwnymi napisami i wzorami) albo droższe i pozbawione
    takich dodatków. Mnóstwo osób decyduje się na ubrania "otagowane",
    bo wygląd nie jest dla nich wart tej ekstra kasy. Czy to czyni
    z producentów ubrań normalnych i nienormalnych? :).

    pozdrawiam,
    PK