  • Data: 2012-09-09 01:04:19
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-09-09 00:22, Użytkownik PK napisał:

    > Wahania transferu +/- 5% względem tego z umowy oraz w sumie pewnie mniej
    > niż doba bez połączenia przez 8 lat używania. Ping do solidnych
    > serwerów na terenie Polski w okolicy 25ms (nie "czasem się udaje" tylko
    > "zawsze"). Do serwerów zagranicznych około 50ms.
    > Jeśli znasz coś z podobnym komfortem użytkowania za mniej niż 55zł, to
    > będę naprawdę wdzięczny za polecenie.

    Tyle że zapomniałeś adres podać. Czy może masz ochotę się przeprowadzić
    w moje strony ?

    > Nie bardzo wiem jak dochodzisz do takich wniosków...

    Zamawiam towar czy usługę, odbieram, płacę i nie życzę sobie
    aby dostawca interesował się w jaki sposób i z kim z tego
    korzystam. Jak próbuje tak jak twój ulubiony dostawca internetu
    to automatem łapie się do grupy nienormalnych.