  • Data: 2012-09-09 12:48:05
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-09 12:28, PK pisze:

    > Po prostu ja nie łamię prawa i nie chcę oberwać za kogoś. Dlatego
    > wolę się nie wychylać i sobie spokojnie egzystować.

    Co do tego się zgadzamy - dla mnie też to jest powód nie otworzenia
    łącza, mimo że idea FON'a bardzo mi się podoba.

    > Obserwuję rynki finansowe. Tzn. robi to mój komp, bo ja zazwyczaj
    > śpię lub jestem w pracy :).

    Tak się domyślałem - znajomi, którzy tym się zajmują (całe biuro, a nie
    indywidualnie) też często wybierają lokal by miał jak najlepszą
    lokalizację ...pod kątem położenia światłowodu.

    > No ale masz 20 mbps. Wiadomo, że takie łącza się głównie marnują.
    > Ja mam 10 razy mniej, więc jeśli używam aktywnie (tzn. siedząc
    > przy kompie) to bez problemu wykorzystuję całe.

    Tu też zgoda. ~10 lat temu miałem całe 256 kbps i jakoś to działało,
    teraz jak korzystałem z 512 kbps Aero2 poza domem to jest tragedia przy
    obecnej "wadze" stron. 1-2 mbps łatwo wysycić nawet na WEB 2.0, ale
    takich łacz jest coraz mniej. W sumie chwalę sobie te 20 mbps - jakbym
    miał za to płacić ekstra, pewnie wybrałbym wolniejsze (nie potrzebuję aż
    tyle), ale raz na jakiś czas przydaje się - choćby do ściągnięcia
    kilkunastu gigabajtów gry kupionej w dystrybucji cyfrowej.

    --
    /MB