  • Data: 2012-09-09 08:48:11
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-09, rs <n...@n...spam.pl> wrote:
    > a powiedz mi dlaczego jestes przeciwny grodzeniom osiedli, skoro
    > jestes tak za "grodzeniem" dostepu do wlasnego internetu?

    Bo ogrodzenia kaleczą przestrzeń publiczną, za którą płacę podatki.
    Choć Tobie (ponieważ widzę, jak źle reagujesz na wzmianki o pieniądzach)
    powinienem przekazać to jako "bo są brzydkie" albo "bo wydłużają
    staruszkom drogę do kościoła".

    Jednak oczywiście szanuję prawo ludzi do grodzenia się i jestem świadomy
    komfortu, który takie ogrodzenie oferuje, więc nie przyszłoby mi do
    głowy zabronienie stawiania płotów. To jest taki "bierny sprzeciw".

    > oooo. prosze. to bardzo powazny argument w rozmowie. bardzo czesty gdy
    > slizga sie grunt pod nogami.

    Grunt mi się w żaden sposób nie ślizga - nie wiem jak wpadłeś na taki
    wniosek.

    Możesz mi zdradzić, czemu nie używasz wielkich liter?

    > pomoc staruszce to tez obnizenie jakosci/czasu dojazdu do wyznaczonego
    > celu. zastanow sie co ty piszesz.

    Oczywiście że tak. Dlatego zdarzają się sytuacje, w których nie pomagam.
    Zresztą podobnie jak Ty i jak każdy.

    > jesli udostepnienie internetu, jest dla ciebie obizenie kosztu
    > jakiegos tam dobra (w tym wypadku oplaty za twoj dostep do internetu)
    > to powinno to byc ci to tylko na reke.

    Udostępnienie internetu za darmo to obniżenie kosztu dla osoby, której
    udostniępniam, a nie mojego... Ogarnij się :).

    > zapewne by chciala, a widzisz w tym jakis problem? jaki ja widze, to
    > taki, ze jak ty w swoim osiedlu zaplacisz zeby ci prywatna firma
    > chodnik wyrownala, to bedzie blokowal starania np. sasiedniego
    > osiedla, ktore wystaralo sie od urzedu miasta, zeby jemu poktyl ich,
    > proste chodniki. itp.

    Teraz to już w ogóle nie wiem, o co Ci chodzi.

    > potrzebujesz internetu, ale nie sadze, zebys komus na tej grupie
    > wmowil, ze potrzebujesz w domu 100% pelnego jego pasma, do tego
    > stopnia, zeby nie moc zezwolic komus skozystania do sprawdzania maili
    > i skorzystania z webu.

    Nie mam zamiaru nikomu tego wmawiać, bo niby po co? Jak Ci coś wmówię,
    to dostanę nagrodę?

    Nie potrzebuję pełnego pasma. Potrzebuję niskich pingów i stabilnego
    połaczenia przez 5 dni w tygodniu (non stop). W tym czasie wykorzystuję
    raptem kilka % przepustowości (z moich 2 Mb/s). Poza tym czasem pracuję
    z domu i oczywiście generalnie używam internetu jak każdy (przez kilka
    godzine dziennie, w weekendy bardziej, bo sporo ściągam/wysyłam).

    Ot cała historia. Jedni mają 40 Mb/s, którego używają przez 1/4 dnia,
    a inni 2 Mb/s, które pracują non stop.

    pozdrawiam,
    PK