  • Data: 2012-09-09 12:37:34
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-08 17:46, PK pisze:
    > W Netii jest ostrzej. Nie wolno udostępniać łącza osobom trzecim, ale
    > nie wolno też podłączać do niego urządzeń, które nie są w dyspozycji
    > abonenta. To oznacza, że np. nie można podłączyć laptopa znajomego,
    > który Cię odwiedził. Oczywiście nie mogą z niego korzystać także osoby,
    > którym np. wynajmujesz mieszkanie. Nie jestem ekspertem prawnym, ale
    > moim zdaniem ten zapis dotyczy także komputerów leasingowanych.

    Teraz napisz proszę, jak to ma się do promowania i włączenia przez Netię
    FONa z automatu wszystkim użytkownikom, którzy mają NetiaSpot przy
    kolejnej automatycznej zmianie firmware.

    Albo spojrzałeś w nie ten regulamin, albo co bardziej prawdopodobne ktoś
    zapomniał dostosować regulaminów. To ostatnie bardziej prawdopodobne
    biorąc pod uwagę doświadczenia kolegi, który u jednego z ogólnopolskich
    dostawców sieci dla odbiorców indywidualnych przez kilka lat odpowiadał
    m.in. za tworzenie regulaminów i kontakty z UKE. Jakie tam czasem
    wychodziły cuda-wianki, to nawet szkoda pisać, nie mówiąc już że stare
    regulaminy zostawały często po prostu by ich nie ruszać, mimo że
    aktualne podejście dostawcy w międzyczasie radykalnie się zmieniło.

    --
    /MB